2009年3月17日 星期二

表裏不一論風度

友人說我外表看起來女人味十足,想不到內裏卻不拘小節豪爽得像個男生。事緣某次去吃宵夜,席間說好了由友人開車,走的時候,友人走去副駕駛的位置開車門,我一看便徑直走去司機位開門,友人笑翻了,說是為顯風度幫我開門并不是要我開車呀!我說好好的你幫我開什麼車門呢?還以為你累了不想開車,那我開就好了。

紳士風度男人幫女人開車門,緣自古代婦女的紮身大傘蓬拖地長裙形動不便,所以需要由穿褲子的男人代勞。現代社會男女服裝都以舒適方便為主,還要什麼假惺惺亳無意義的代開車門來顯示風度呢?當然如果是去宴會我又穿得性感嬌媚,稍一不慎就會走光的話,男人還是要幫忙開車門顯示風度的。要是大家一起搭乘的士坐後排的話我也很樂意蹺起雙手等男人顯風度的,你開車我坐車要兩邊車門兜著走的話,還是讓我自己來吧!

曾經和一個老牌大家族的後人約會過,車門要等司機開,餐廳門要等保鏢開,家門要等佣人開,見到椅子不能馬上坐,要等他先幫你挪開.......我的天哪!像我這種自小被父母縱壞了的,抓起沙子都玩大半天的野孩子哪受得了這種風度生活呢?逃之遙遙是必然的結果。

說起男人坐公車讓不讓坐的問題,我也有點另類想法,我不覺得不讓坐就一定是沒風度的表現。凡事都要看情況,讓坐和救人一樣要先審視自身的能力和狀況。如果那天碰巧你頭痛感冒不舒服或者剛做完體力勞動累得不行,又要坐東鐵由羅湖到中環,而你面前的老人家紅粉緋緋看上去蠻精神的,不讓坐也就不讓了,無謂為了有風度的虛名付上自己的健康和精神,特別是在我面前,我始終認為一個真正愛惜自己的人才懂得如何愛別人也才有能力持續的幫助他人。所以我崇敬雷鋒卻絕對不會愛上這樣的男人。

16 則留言:

  1. 其实大部份情况, 我都想继续坐...除非嗰老人家系用拐仗啦.

    好似我老豆嗰D, 真系唔驶让, 我怀疑他七十岁副骨头种坚实过我. 你让比他他会以为你歧视他老.

    回覆刪除
  2. 總有啲懷孕中期嘅,其實會想企下!反而未見肚果啲又暈又惡心果啲會需要坐下...

    回覆刪除
  3. 我以為只有bf-to-be先會幫女人開車門...你有一個好細心的男性朋友呀!

    回覆刪除
  4. 我啲男性朋友好多都中意幫女人開車門。

    (友人=男友)

    回覆刪除
  5. 可能我入世未深比較 “嫩”
    我又好buy呢套兜黎兜去開車門
    不過如此極端gei風度,我唔會強求

    至於讓座,除非我病,否則我一定會讓
    不過有時候一堆老人家,都唔知讓比邊個
    唔通玩爭凳仔咩

    回覆刪除
  6. 不論對女友,女性朋友或女同事,上落車有以下幾種情況:

    一齊去攞車,我會幫佢開門讓佢先上!

    揸車接人,安守駕駛席,等佢自己上!

    一齊落車,佢落完車我都未攪掂熄車同鎖車!

    揸車去高級場所進餐如酒店之類,咪On 9啦,不論上落車,車未停定,待應飛快幫你開兩邊門啦,記得上車走之前俾Tips至真!

    搭的士,緊係先開門讓女士上車先啦!落車先落,等女士落完順手關門,好基本禮儀,同風度無關!

    OK,打完又可以放工!

    回覆刪除
  7. assenav ,嘻嘻,我男仔頭嘛!

    馬沙兄:你自己話就叫基本禮儀,睇係他人眼中總唔係:嘩,哩個男人好有風度吖!

    又:你日日咁遲先放工個B總認唔認你?

    回覆刪除
  8. 好彩我冇車, 唔駛煩呢個問題...
    坐公車, 遇上老人家我一定會讓, 最麻煩的是遇上那些好精神介乎老人與中年之間的長者, 讓座佢地會唔happy, 尤其男人, 自尊心嘛...

    回覆刪除
  9. 男人都係有番D風度好, 好似馬沙兄咁, 埋得你係咪男仔頭吖.

    回覆刪除
  10. 篤篤篤撐 :所以話要睇情形,唔讓坐未必冇風度囉!

    火鶴 :車,婆婆媽媽麻鬼煩...

    回覆刪除
  11. 嘿嘿如果冇咁既"風度"又畀你話架啦!

    回覆刪除
  12. 娜姐:

    你講得岩!讓坐我會睇情況. 如果個老人家企都企唔穩, 仲要成班人迫住佢, 我一定第一時間彈起. 如果入黎個大肚婆眼啤啤示意我讓坐, 我睬佢都傻.

    至於開車門, 我會唔慣, 哈哈~

    回覆刪除
  13. 老人:唔讓俾我就係冇"風度"啦!

    行行:嘿嘿,你都男仔頭。

    回覆刪除
  14. 要做雷鋒 就要徹徹底底的道德實踐

    幫人是為扮野, 吸引異性的只是偽雷鋒吧

    最近忙到死, 幾天沒上網~_~

    回覆刪除
  15. Jean ,咁忙都來睇我,好感動吖,最近天氣反復,小心身體吖!

    回覆刪除
  16. 我地呢行夜係冇辦法,我朝朝車仔仔去我呀媽到,佢可能當我係司機.....講笑...我星期六、日必定放假陪老婆同仔仔...

    睇完D BLOG又收工...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails