2009年3月5日 星期四

孔子有教無類之銀兩話事

三十而立,
俾三十兩銀子學費企係度上堂。

四十而不惑,
俾四十兩銀子學費有疑問可以問。

五十而知天命,
俾五十兩銀子學費可以預早知道考試題目。

六十而耳顺,
俾六十兩銀子學費淨係講好聽說話俾你聽。

七十而随心所欲不逾規,
俾七十兩銀子學費上堂任由你瞓、坐、企,想點就點。

14 則留言:

  1. 你話你八十喎, 即係點?

    回覆刪除
  2. 火鶴 :
    八十耄耋,猶篝燈帳中,總使俾錢嘅?

    小瓶子 :八+唔使俾。哈哈!

    回覆刪除
  3. 咪住先..

    > 俾七十兩銀子學費上堂任由你瞓、坐、企,想點就點。

    嘩哈哈哈...

    回覆刪除
  4. 以Hana大姐既身家係:買起間學校,炒左你!

    回覆刪除
  5. 我五十而知天命,你俾銀子我,我俾題目你;俾多五十両,我俾埋答案你;再俾多五十両,我條老命都俾埋你...

    回覆刪除
  6. 學習就像嫖妓,出錢又出力!
    不過有錢就玩得舒服D o者~~

    回覆刪除
  7. 火鶴 :笑啦笑就啱了,金融海嘯都要過日子吖嘛!

    老人:如果係豆腐渣希望小學點止一間學校咁少吖!*.^


    川:係咪好想俾70兩呢?

    Desertfox ,哪個她?

    校長:你都幾大貪喎!

    詩白爾 :你哩個比喻好啜核吖!

    回覆刪除
  8. 孔子果然係我國偉大既教育家,哲學家。
    大有道理,大有道理 XD

    回覆刪除
  9. 蝕佐!!!我以前上堂時猛叫學生企..都沒收三十銀...計落每堂都少收幾百.

    回覆刪除
  10. 鏡田 :使唔使追數,我幫你?*.^

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails