2009年3月25日 星期三

諸子追揸沽

中華文明淵源流長,智者枚不勝舉,如果將諸子放諸當今社會,股神未必輪到巴菲特。

孔子認為邦有道則仕,邦無道則隱;君子講究順勢而為,所以他必能在牛市中炒好龍頭股。孔子還會避免大多數炒股票的人會犯的錯誤,因為他的子絕四——毋意、毋必、毋固、毋我,就是不主觀臆斷,不絕對、不固執,不以自我為中心的意思。

老子應該是個人棄我取,捕捉低位入市的高手。老子說,禍兮福所倚,福兮禍所伏。環球股市升久必跌,跌久必升的這個道理他早就明白了。老子還是個人取我棄高位沽貨的高手,因為他說"功成佛居",功成身退,他一定會賺了錢就走。不過就算我們知道老子賺大錢了也沒辦法跟他追揸沽,他是不會和我們分享的,因為他說"道可道,非常道"呀!

孟子是屬於不看財經演員表演,不道聽塗說非常自我的炒股高手,他說"盡信書不如無書"。

庄子應該是個價值投資法的高手,他說的"方生方死、方死方生,方不可方可、方可方不可。"就是選對股然後buy and hold的意思。



注:昨日赴大陸公幹,途中收聽湖南電台節目說是孔子再世炒股必大賺雲雲。車程郁悶乏味,遂開動記憶快車,發揮幻想小宇宙,胡謅亂語一通,但笑無妨。

24 則留言:

  1. 財經版細說新語?
    服了你.

    回覆刪除
  2. 哈哈~~
    我信架! 唔係當今點會有咁多"孫子兵法論管理"既書或課程, 證明前人既智慧同見解, 經過咁多年仍然岩駛.

    p.s. 成日都話要睇孫子兵法, 到而家都未睇, 懶.... :(

    回覆刪除
  3. 火鶴 :嘻嘻,玩下遮。


    行行:我都信!

    回覆刪除
  4. 荀子就會不停打電話去電台電視台,同mud大師mud股神爭辯,子非股,安知股升跌?

    回覆刪除
  5. 嗯嗯,荀子講嘅係"正名",叫人提防"以名亂名、以名亂實、以實亂名"的三惑。所以荀子應該唔會入市。

    都會鬧下班財演嘅。

    哈哈哈!

    回覆刪除
  6. 孔子,孟子將會是股壇良心,不會賺大錢。莊子,老子只會玩網上虛擬股票。股壇無善惡,管子,商子,孫子,吳子等實務派和兵法家大勝。

    回覆刪除
  7. 我對你的敬仰悠如滔滔江水...

    回覆刪除
  8. 子日:「食息性也」。所以佢只會買股收息,長揸唔放。

    回覆刪除
  9. 爆炸頭 、Ebenezer ,

    哈哈,齊齊玩有見地。

    enigma,嗱嗱嗱,滔滔江水...哩家野都係留俾啲女人來啦!男人都係萬里長城...

    哈哈哈!

    老人:內幕咪哩個扑玩味甚濃,觀之慎之咁囉!hehe

    回覆刪除
  10. 湖南電台真係痴痴地,成日都有呢d野!

    回覆刪除
  11. 係吖?我都係無意中聽到!

    回覆刪除
  12. 續...

    墨子應該是個技術分析高手,但"兼愛非攻"的思想讓他在市場十分難受,只好周遊列國,做其財演!

    韓非子是監管機構的好材料,以法為宗,賞罰分明,誰曰不宜?

    回覆刪除
  13. 如果先秦諸公齊齊落來玩股.我估趙高最勁.

    回覆刪除
  14. 哈哈,好過癮!

    計我話韓非子先係真正嘅炒家。「不期修古,不法常可」,要根據實際情況而改變策略,唔會將常規慣例當做永遠不變嘅真理。「世異則事異」,「事異則備變」。咁世界仔,即係識走位。咁仲唔係炒家咩?

    Cheers!

    回覆刪除
  15. 食息性也 <<<<< 告子講架
    我要正名!

    回覆刪除
  16. 老麥 、鏡田、市場維京人 、assenav ,

    好野好野!唔怪至得啲人話blogger高手如雲啦!

    回覆刪除
  17. 好難講,關心則亂。

    都係做信佛好,四大皆空!

    回覆刪除
  18. 孔子會成為一個 agent, 周圍去說服人買投資產品 !

    回覆刪除
  19. 校長:凡夫俗子如我,點空到吖?

    巴林:有道理。

    回覆刪除
  20. 老子又好孔子又好, 都是理論家! 講波同踢波幾時都係兩樣野黎! 到他們見自己買果隻5號仔得番三份一既時候, 喊出黎都似!!! :p

    回覆刪除
  21. 老子、孔子會唔會喊我就唔知,我自己一早喊得眼光光...

    回覆刪除
  22. 莊弓子或者不會投身股海了,因為佢寧為泥中龜也不為廟裏神龜, 實在淡泊名利

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails