2009年3月19日 星期四

追夢的女人



這是我的背景音樂

我不唱熱播流行的K歌

我只唱屬於我的樂章

獨一無二自撰的旁白

在你的耳邊輕聲地呢喃

有時候我也喜歡追遂一個人的夢

喜歡淒美傷感的曲目

卻絕不是梁祝般絕忘的弦律

我喜歡在深秋初冬的清晨

穿上至愛的黑色大衣

披散著長髮

任泠風拂面

走在樹葉凋零的街頭

獨自追尋一個人的夢

或者呆呆的坐在公園的湖邊

想你想得出神

……

17 則留言:

  1. 咦?唔錯喎。聽完一次又一次呢。

    回覆刪除
  2. 小朱:我都好鍾意你!!!(明顯面皮厚)^.*

    市場維京人 :係好好聽!比起梁祝多咗想像空間。

    回覆刪除
  3. 我知吖!!(睇吓邊個厚啲!)

    回覆刪除
  4. 喂, 好聽呀, 加上你嘅文字, 可以想像到個畫面..

    回覆刪除
  5. 小朱:彼此彼此 hehe

    火鶴 :點想都得

    回覆刪除
  6. 除了音樂和文字,這幅卡諾瓦的雕塑也配合的極好,賽姬在接受丘彼特之吻..正啊..明顯感受到你在尋什麼樣的夢呢.

    回覆刪除
  7. 鏡田 :人生在世暫居有追求就美好,有夢就甜美...

    回覆刪除
  8. 好美的melody~!
    也曾聽過﹐ 那不知叫甚麼名呢?

    回覆刪除
  9. BlingBling ,

    Dream catcher by Bandari

    回覆刪除
  10. 人生像一段哀怨曲折的敘事曲, 小提琴的感染力在夜深人靜時變得可以穿透一切

    喜歡鋼琴慢慢彈出的那段主旋律

    想起Schindler's List 裡面的那首小提琴曲

    回覆刪除
  11. >人生像一段哀怨曲折的敘事曲, 小提琴的感染力在夜深人靜時變得可以穿透一切

    好中吖!


    唔知係咪自己識彈鋼琴我中意管弦樂器多啲。

    回覆刪除
  12. 唔知係咪自己識彈鋼琴我中意管弦樂器多啲。 <----我總算發現咩樂器都ng識的優點

    回覆刪除
  13. 睇來你係高人,睇野夠通夠化。

    回覆刪除
  14. 半夜又跑來聽這首曲子

    睇來你係高人,睇野夠通夠化 <---這是ar Q精神吧?

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails