2009年3月21日 星期六

不可或缺

今早去油站入油順道買餾水,紙箱子包裝未變打開一看有驚喜喔!原來小支430ml的樽也改了新設計,幾個月前收到贈品是大支的已經好喜歡了。屈臣氏綠色樽的當然也漂亮,只是同樣容量的維他水賣$30元24支,而屈臣氏卻要$31元只有12支呀!而且屈氏的那個大樽蓋即不環保(相對來說)也礙手礙腳呢!

每次都會買一箱放在車尾箱,隨時隨地喝水不求人,經濟又實惠。
這款蒟蒻是雪柜必備,還有私家位置,打開門順手就會拈一、兩個來塞塞嘴,只買荔枝和提子
味的,不知道是否心理作用,總覺得舊包裝心形的較好吃。
真空包裝的黑毛豬火腿也是雪柜必備的,以防萬一深更半夜饞虫突襲,可惜一包份量太少只能頂癮,不能盡興。
最近迷上優&良品的這款磯燒零食,有很多款食物,雞、牛、鴨齊全,最喜歡牛筋,小小包獨立包裝吃起來很方便。很多分店牛筋都斷貨,那天在元朗看到一口氣買了10磅(5磅是給媽媽的,她也好喜歡吃牛筋。),店員O著嘴收錢,我說:「你們香港的零食吃得就是放心。」她答我一句:「你們大陸人真是有錢。」

16 則留言:

  1. 屈臣氏個大樽蓋其實係比你當杯用, 比一般用樽口飲衛生得多.

    不過十個有九個都唔會/唔識咁用...

    回覆刪除
  2. 維他水好得意呀, 哈哈哈哈..

    回覆刪除
  3. 搞錯,點解你食咁多零食都咁瘦架?

    唉……好妒忌。

    回覆刪除
  4. 個人放在車尾箱的水,已經擺了幾年都沒動過,放也是因為以備水箱不時之需。

    回覆刪除
  5. 搞錯,點解你食咁多零食都咁瘦架?x 2

    同人唔同命, 同"姐"唔同柄!!

    回覆刪除
  6. 其实D 零食米又系大陆来.

    回覆刪除
  7. 音語兄:真係冇乜人會用個蓋來飲水喎!用來喂狗飲水我就見過幾次。同埋揸緊車個蓋都唔係咁易開到吖!

    火鶴 :係吖!個色都幾靚,最緊要係咁嘅價錢喎!

    小C妹:其實我唔瘦有成113磅,25'腰,你見電視個女仔23'腰都話要收肚腩就知我唔瘦啦!(我係唔會減嘅,肥啲好福氣啲)


    Kenka ,女人係水做嘛!我平均兩個禮拜就要買一箱啦!

    行行:我唔中意飲汽水同埋少食米飯唔知有冇關系呢?

    小瓶子 :係就係但QC會好啲嘛!有起事上來投訴都有門嘛!

    回覆刪除
  8. 我都鍾意食荔枝味及提子味蒟蒻啊!

    平日好小買咁多零食,通常買俾狗仔食多,佢哋啲零食閒閒地一百幾十...有日開竅..."仲咩啫,我都有份搵錢咖嘛!仲乜咁折磨自己啫!"...於是狂掃咗幾百蚊零食慢慢嘆!

    條氣順晒個人爽晒!

    回覆刪除
  9. the8 ,下次一買俾狗仔一百蚊就買返二百蚊嘅獎自己。:)

    阿ta ,心動不如行動。

    回覆刪除
  10. 黑毛豬火腿乃百吃之首! 老麥至愛也

    回覆刪除
  11. 黑毛豬火腿,實乃百吃之首!

    City Super 有現切的黑毛豬火腿賣,如不嫌貴,試下最貴果隻 Jamon Iberico (Iberico 火腿), 包你停唔到口...

    回覆刪除
  12. 老麥 :一分价價錢一分貨Jamon Iberico 梗係正啦!

    我大食喎,停唔到口總得了嘅,咪上唔到岸囉!最豪果次買咗千一蚊但就由沙田去西貢的路上食哂...

    :(

    回覆刪除
  13. 未必是心理,外形會影響口感,唔係刀章就唔會咁重要!

    回覆刪除
  14. 食物製造商 採用小包裝的型式 售賣產品

    在消費的過程中製造大量的污染, 妳post 的幾個例子都是環保的反面教材;

    無可否認小包裝的零食給用家帶來的方便,但是權衡利弊, 還是減少包裝的好;

    除非絕大部分消費者受到教育, 有壓倒性的傾向, 才可以驅使生產商改變; (我沒有提及,小包裝的食品,很多時候都是重量較輕, 這後面的商業考量, 望高人解釋)

    回覆刪除
  15. 我知道不環保,問題是這些零食不獨立真空包裝的話會壞。

    很多時侯我們理解認可的環保行為和環保背道而馳,僻如超市不派膠袋,我們要另外多買些只能用一次的垃圾袋,買魚、肉的時候又會拿多幾個透明膠袋防漏...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails