2009年3月21日 星期六

OL變成免費的金魚?

很久沒落場打Glof了,這天相約波友們落場打了半場(9Hole),幸好還能保持水準42桿,還打了個小鳥(Birdie)出來。


聽波友們說從事金融業的那幫波友近半年已很少出現了,相信頭崩額裂的不少,大家都蠻稀噓的,一場金融海嘯 嘯筑起了不少英雄塚。

凡事有壞總有好的,那幾個吃長糧的玩家就異口同聲地說讚,我可能電車女做得太久了,居然背到不知道現在有一群疑是金魚的OL主動call所謂的朋友吃飯,為得只是可以免費吃上一餐(???!!!)

他們說以前會主動call他們的都是按摩、夜總會小姐,現在居然有為數不少的OL主動邀約晚飯,還會表明要他們請客不會AA。結識的途徑以fb居多,也有些在LKF相識,這些OL大多單身獨居,屋租、雜項、妝品衣飾開銷不少,收入捉襟肘見,為了改善生活不介意和男人單獨吃飯,雖然飲飽食醉之後通常不會有下文,但摸摸小手搭搭膊頭還是沒問題的。

我天真的提出疑問:「那些女生會不會誤會了以為大家可以發展?」A搶著答:「當然不會,當她們事先聲明不會付帳的時候,已經明白大家只是飯友。」冷不防,陰陰嘴笑著的B突然沖出一句:「已經是金魚了,離木魚還會遠嗎?」C幫B補充說明:「他上星期用對叁仟塊的Miu Miu 鞋子成功將條金魚變成了木魚。」

香港原來都這樣了,已經不是港男港女的問題了,OL已經侵入職業女郎的地盤了,還是以以本傷人(日式夜總會茶舞時段陪客吃飯是要收錢的。)的形式入侵的。相信絕大部分的OL都是潔身自愛的,耐何一粒老鼠屎就壞了一鍋湯。

所以別輕易在博客或fb上發表和A君B君C君...晚飯多謝請客的言論,時代不同了,這不再是多人追的表現,而是貪吃沒尊嚴的疑似免費金魚的妝容。

27 則留言:

  1. 我當你金魚
    你當我水魚
    我唔甘心做條水魚
    誓要將你變做木魚

    魚水之歡係咪咁解?

    回覆刪除
  2. 等我請教下啲長輩先。

    鐵鎚長老你係邊?

    回覆刪除
  3. 3000蚊, 貴左d wor, OL都係O甘話, 反正E+供應量大....

    回覆刪除
  4. 火鶴兄果然係高人!

    勁!

    回覆刪除
  5. 一對miumiu俾多左啦!
    常在lfk 蒲的一班西裝友, 飲飲吓就自然有ol坐埋黎做金魚, 飲完high哂就變埋木魚! 只付出了飲酒錢+房錢!~ (註:我覺得我個frd其貌不揚, 所以佢咁都有著落, 我聽完只有o咀!)

    回覆刪除
  6. 叫得玩家,都係吹水唔沬咀居多。會唔會part-time金魚當正賢淑OL呀?

    回覆刪除
  7. 好邪,今早才剛剛與友人談起同樣的事情。
    我覺得男人請女人係禮貌,唔請係道理。當然另一半或追求者另計。除非吃的是千千聲的飯,我就會表明除非對方請客,否則我付不起這個價錢,所以唔想請就唔該換間平D的餐廳,哈哈!
    可愛的男人就算沒有回報都無所謂,不過對住興趣平平的男人,何必爲了小小甜頭而委屈自己呢?計落分分鐘仲平過職業女郎

    回覆刪除
  8. 花三千元將一條金魚變木魚是否值得真是見仁見智, 是聰明亦是笨伯, Hana 的朋友自然不是一般凡夫俗子, 千金難買心頭好, 得償所願當然物有所值, 否則只為一條木魚, 這Miu Miu 就花得太冤. 三千元可食魚翅何必食粉絲呢!

    回覆刪除
  9. 唉可憐了小弟這種窮人,找人請也不容易!

    回覆刪除
  10. >>>>居然背到不知道現在有一群疑是金魚的OL

    依? 你唔讲真系唔知哦.

    回覆刪除
  11. 篤篤篤撐 :對個女仔來講係平咗!嗱,你諗下得咗三仟銀人家嚼完鬆以後都冇得食一千幾百嘅飯...


    C+ ,佢唔係高人。佢係點化高人的人。

    imak ,其實我覺得LKF即晚ONS果啲OL係型過哩啲要用小恩小惠來買嘅食飯OL!

    Jean,係吖,哩個世界咩人都有。我識個女仔成日係度哂今日同邊個去邊食飯聽日同果個去邊食飯...佢講得好自豪!

    安諾勿斯 :雖然係玩家但又唔會無的後矢嘅,有名有姓交換哂卡片,有啲係大公司做!

    回覆刪除
  12. assenav ,嘿嘿,你見我成日自己食飯都費事應酬無謂人就知啦!話不投機半句多。但如果係我喜歡的男人我又好中意佢請我喎!但就會因應佢嘅苛包選擇餐廳囉,絕對唔想佢埋完單有啖氣係喉嚨度吞唔落,咁樣之前食得幾開胃,傾得幾開心都冇用啦!

    學你話齋個男人可愛的話食咩都會開心啦!

    亦:波友來遮...

    男人大概都中意追,得到手滿足感大啲卦!

    老人:我找小瓶子請你(最多我同佢夾份)

    哈哈哈

    回覆刪除
  13. 係咪因為我哋太電車呢?

    哈哈哈

    回覆刪除
  14. > 嚼完鬆..

    個男嚼完鬆, 係咪因為個女嚼完鬆先?

    > 點化高人的人

    即係矮仔, 哈哈哈哈..

    回覆刪除
  15. Errr...

    借問金魚木魚即係咩野?(木魚好似都估到,但金魚真係唔知)

    回覆刪除
  16. 金魚愛黎睇,嗯,有佢道理。咁木魚呢?

    回覆刪除
  17. 木魚愛黎打坐念經...囉!

    回覆刪除
  18. R邊個頭先?(或者木魚可以幫你手喎...)

    回覆刪除
  19. ...哦。

    (似乎我再問落去唔止無答案,仲隨時奶野)

    回覆刪除
  20. 唓...

    (最多都係噴啲奶(狀的)野)

    回覆刪除
  21. 長輩唔提我?當我死架?

    [魚水之歡] 係脫胎自 [如魚得水]。男床上得女,女床上得男,咪 kai xin 咯!

    至於木魚,係愛黎扑架嘛...

    C.M. 明咯可?

    回覆刪除
  22. 郎校長,鄙人得道矣。

    回覆刪除
  23. kekee, C.M.兄,唔好怪我恃老賣老啊!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails