2009年3月16日 星期一

關於頭髮

記憶中從小到大至熟只留過一次短髮,一直留著見識短的或直或鬈的長髮。對於我來說長髮除了形像多變之外還有省錢的好處,打理頭髮的花費大概約1000元港幣,還已經包括了洗護用品,哦,對了,我說的是一年的花費。

對於洗頭水我沒有特別喜好,總是會趁家裏的洗頭水還未用完之前預早買多一兩支做後備,至於選什麼牌子?只看當時哪個牌子折扣最多,其實那些大牌子功效都是八九不離十的。焗油膏用的也是幾十塊一大支的那種,利用沖凉時的蒸氣效果也還不錯。

自從許多年前慣用的髮型師突然消聲匿跡害我傍徨了好一陣子之後,我告訴自己如果這個世界一定要有個人是不能失去的話,那麼這個人一定要是我自己,也只能是我自己。至此剪髮予我是件很隨意的事,想起要修剪了,隨意找個街坊小店就進去了,唯一要求是不能貴過80元,剪得好會額外的開心,剪得不好?反正頭髮很快又長了,通常都是中規中距的多。有時興致所至起來對鏡自剪,連幾十元也省了。
長鬈髮比長直髮更容易梳理不同髮式,前幾天大風吹,頭髮易亂用2分鐘梳了這個髮髻,先紮馬尾,在紮最後一 圈橡筋時留起一半髮尾,再用髮尾包裹住橡筋,最後用2支U型髮夾固定位置。自己紮髻,頭髮夠長的話可以不擦任何髮膠、髮泥、啫哩,而頭髮越少擦定型產品越健康。

11 則留言:

  1. 娜姐:

    反而剪髮我是不會亂來的. 因為...試過一次貪近在家附近剪, 出晒事呀!
    80蚊..我見最平都要100 先出得門口. 剪得似樣d都要150, 我就盡量搵d 200樓下.

    回覆刪除
  2. 我都係修下髮尾同埋啲蔭,對技術要求唔高吖嘛!如果要由長剪短一定搵個名師來搞搞佢,多多錢都俾呀!

    回覆刪除
  3. 女人對髮型師既信任,身傍的男人是不會明白的!

    同意修嗄可以是但搵個,但電呀大執呀,真係要搵返相熟既髮型師,大佬,出嚟搵食要靠塊面見人喇!XDDD

    回覆刪除
  4. 嘩, 我就真係唔夠胆自己剪.....

    你好勁呀!

    回覆刪除
  5. the8:

    你講得無錯, 個髮型好似件衫咁, 衫唔岩可以昕刻換, 個髮剪得衰, 真係跟足你幾個月. 想除都無得除.

    但我又無特定髮型師, 只會揀d有信人既髮型屋. 如果份到去唔對路, 我會即刻變陣...."同我修一修得呀"!

    回覆刪除
  6. 老鳥 :我手式唔差!因為我成日去老人院幫啲公公婆婆飛髮嘛!

    行行:變陣?好醒吖!

    回覆刪除
  7. 咔咔,我都欢喜自己修d荫,歃歃歃咁就搞掂,但发尾就唔敢自己来了。大风吹嘅日子我又欢喜好似你咁扎起条尾再打个卷,不过电挛咗之后就暂时未试过.其实我都好想帮人哋剪下嘎,不过连屋企果个都唔俾我试 XXD

    回覆刪除
  8. 有機會我俾你試(驚緊)

    回覆刪除
  9. 呵呵,我淨係睇到你的粉頸!

    今次唔出名呀,驚扭耳仔!

    回覆刪除
  10. 我都N年無留過短髮, 因為短髮勢必要俾人剪, 但係我又挑剔喎~ 所以自6年前開始留長髮就一路都係自己修喇~ 我反而對電髮有著深深的恐懼囉... XD

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails