2009年3月8日 星期日

恩愛夫妻

以下係一位丈夫傳俾妻子既短訊:

老婆:
我想念你好耐了,
每天發條訊息比你,
想住你粉紅色的嘴唇,
令我牽腸掛肚,沒有你,
生命像行屍酒肉般沒有意義,
請跟我開心地過每一個時刻.

我對你的愛.....
盡在每行的第4個字haha


以下係妻子回敬俾丈夫既短訊:

老公你咁忙也發送電郵 ,
沒有很多女人有這種福氣,
作為女人,有你這樣的丈夫,
為你而死,也值得哦!
但你知唔知,每一分一秒,
我都想見著你,你這麼好,
當初對你的付出,全都賺回來了,
對你至死不渝,今生無悔.

我對你的愛也盡在每行的第4個字

15 則留言:

  1. 哈哈哈, 真係"恩愛"夫妻呀。

    真係要百年好合。

    回覆刪除
  2. hehe,笑一笑世界真美妙!

    回覆刪除
  3. 好文采!Hahahahahh!

    回覆刪除
  4. 美妙美妙~
    兩公婆得閒咁玩真係唔錯!!
    KAKAKAKA

    回覆刪除
  5. 好笑,實情係天作之合!

    回覆刪除
  6. 老麥 :寫果個真係好文彩吖!

    小瓶子:妙啊!X2

    卡臣 :你同老婆係咪都係咁?:)

    老人:啲friend嘅私藏本。

    巴林 :係咁慘情的日子裏係要搵啲野笑下!

    韋嚇凸 :都算另類情趣哦?!hehe

    咪嘈 :我都覺。

    行行::)

    湯記 :係吖!天生一對吖!

    校長:我邊得閑諗哩啲吖!

    回覆刪除
  7. 嘩哈哈~ 好似o的黃霑不文集咁, 有文筆又不失好笑. 係唔夠咸o者 :p

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails