2009年3月6日 星期五

花心才是王道

一心一意、心無旁騖、為一棵樹放棄整個森林...這些原本贊美的詞句如果用在投資股票市場上,如果專一的對像是匯豐的話,今時今日全部變成剜肉的利劍。

很多人,特別是年紀稍長的港人,鎖在保險柜裏的股票可能獨沽一味就只匯豐,現在的心情應該也不比雷曼苦主好多少,甚至可能更忐忑。雷曼苦主一味的等就好了,但匯豐苦主還要受供不供股的思想折磨。

受匯豐拖累,可以預計中小企的呆壞帳將進一步擴大以至於帶起另一次結業潮,失業人數事必上升。不少的老牌廠商由幾塊錢開始收集匯豐,積累的財富不少是匯豐的股票,不少人以資產抵押的方式向銀行借貸營運資本,現在匯豐價殘,很多已經到了資不抵債的邊緣,銀行開始追收差額要求平倉。錢從哪裏來?天曉得!我只知道匯豐真的跌到28、32元的話真的會有很多人跳樓。

在投資市場挑三撿四,選完再選,聲色不對立即轉投他抱,攬五親六,做個花心蘿蔔才是王道。

17 則留言:

  1. 等匯豐第二次供股, o甘就真係跳樓+見底了...

    回覆刪除
  2. 汇丰真的很大镬.

    很多人受伤了.

    管理层出现这样的问题,失去了诚信,不要说见20,能否度过这次危机都在未知之数.

    回覆刪除
  3. 啱吖,但人多數念舊,又有惰性,諗住隻股票好地地,次次死完又番生茁壯,咪不作他想咯!

    花心都要付出架,要週圍昅,要孔雀開屏,又要出龍鳥做下談情了解嘅功夫,但分分鐘又會遇著個空心老倌愛情騙子,所以好多人咪打算同隻象長廝守咯。

    今次真係慘架,如你所說牽連會廣,真係要坐穩車扣緊安全帶!

    回覆刪除
  4. 頭先可能用咗另一個 account 留言,如果係,咁嗰個 lau 係我黎架!

    回覆刪除
  5. 好多人都好花心架.. 一陣又跳去恆生.. 再跳去東亞.. 跟住死得仲快...

    回覆刪除
  6. 篤篤篤撐:唉...可能都唔使好耐了...


    量子 :真係好鬼忟吖!

    校長:雷曼之後我冇除過安全帶吖!睇來總有排戴。

    鎚 鎚 :死都死得抵啲吖!話哂上過唔同嘅車,撿极都係死,認命條氣都順啲吖!

    回覆刪除
  7. 要有少少花心,但又唔可以太花心,咁就perfect !

    回覆刪除
  8. 盲目追捧永遠都唔係上策。匯豐唔會永盛不衰,睇住金融業崩潰+美國英國經濟衰退都唔沽匯豐,只能怪大家為感情同錢對著幹。

    回覆刪除
  9. 巴林 :係吖!太多驚應接不瑕吖!

    若虛 :有早知冇乞衣呀!

    回覆刪除
  10. 今日匯控喺競價時段曾經低見 $35。

    最新消息:美國失業率升至百份之八點一。

    回覆刪除
  11. 市場維京人 :勁假時段係梗啦!其實我前日係$45.3沽咗啲匯豐買咗渣打,不過捉到鹿唔識脫角,賺少少就沽咗,暫時唔會再買環球金融股了。

    回覆刪除
  12. 有份工就算啦..唔想甘多野.

    回覆刪除
  13. 大姐:如果同Citigroup、AIG都有私情又如何?

    回覆刪除
  14. 小瓶子 :有多少儲備想唔諗都唔得啦!:(

    老人:咪係IFC天台排緊隊囉!

    回覆刪除
  15. 係呀,家下金融股雖然好平但亦好危呢。

    Citi 美國嗰便 1 蚊美金有 1 股,又係好平。

    回覆刪除
  16. L型筑底,買平貨唔使急。

    回覆刪除
  17. 忍忍忍忍忍
    忍忍忍忍忍

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails