2009年2月1日 星期日

猜猜看

渣估兄的偶像是馬家輝博士,我卻是渣兄的小fans,這個博客受他影響而開,所以由版面至底色都抄足來做。

渣兄的博客一直干淨利落沒有申請 Google 的廣告,我呢一於死跟。今天看到一個博客裡面竟然有個情趣用品的廣告,我的好奇心咬得我心痕難擋,於是申請了Google的廣告,Google審批需時1至2日,現在迷底還未揭開,到底會安排些什麼廣告在這裡呢?猜猜看,好像蠻好玩的(都話我要做女版周伯通囉!)。

15 則留言:

  1. 有何條件?有何報酬?

    回覆刪除
  2. 而小鎚又係 hana 既 fans 喎,關係好複雜呢~~~

    回覆刪除
  3. 而小鶴又係鐵鎚嘅fans喎, 關係又係點呢?

    回覆刪除
  4. 我是HANA 和渣兄嘅fans喎, 關係唔知點呢?

    回覆刪除
  5. Blogspot 同 YouTube 都是出名的網民恩物, 既然難得可以一直免費使用它們的服務, 在 blog 加插 Adsense 廣告, 讀者點擊廣告時, Google 和 Blog 主都得益 (不點擊的話, 廣告商分文不用支付給Google, 但贏得曝光, 也是不錯的回報), 都是一種回報Blogspot 的方式。

    小弟初步認為, 在blog (尤其是在Blogspot 這家 Google 有份投資的"博站")賣Google 的 Adsense 廣告, 是win-win 式回報。

    Google/Blogspot 一直沒強迫博客在blog 開闢一個賣廣告的位置, 算是大方的做法。

    我認識有朋友憑Adsense 廣告在一年內「無心插柳地(幾乎不費力氣, 只是一星期出一兩篇post)」賺過US$200 以上, 如果佢有心搵廣告商錢, 多寫那些可以獲分配「高廣告費」的文章(例如寫些 financial products review, 窩輪心得, 美股必殺技之類), 絕對可以賺得更多。

    有人專門以英文寫「教讀寫英文」的網頁, 賺取的Adsense 廣告收入可以令自己不用再打工, 因為個網已經紅左, 每天有網友click 廣告, 數十萬隻手指幫佢搵緊錢! 事關全球有半億人想學好英文也! 佢仲俾埋錢 Adwords (又係Google 有份的)給自己的網站賣廣告, 又再吸引多些人瀏覽, 點會唔發過豬頭丫?

    如仍要雞蛋裡挑骨頭, 我會說Google Adsense 也有對廣告商不盡公平的地方, 未有好方法防止 click fraud。有些pay per click 是很貴的。

    提提hana 或其他想放廣告的網友: Adsense 是嚴禁博客「誘導」網友click 廣告的, 一旦有嫌疑, 會取消戶口, 短期內不獲重開。

    祝 財源廣進!

    ^O^

    細佬渣估 上

    回覆刪除
  6. 3耳baby,有博就得掛,報酬?我都唔知吖!我只是好奇,我個扑雜亂無章,Google會擺啲咩廣告係度遮。

    鎚 鎚 :你小唔小呢我就唔知,不如send張正面大特寫過我啦!

    火鶴 :關係係點?咪籐扔瓜瓜扔籐囉!

    不完美紳士 :嘿嘿,咪一家親囉!打開門果隻。

    渣兄:嘩喇喇!你字字千金,我即刻進帳一大筆吖!多謝多謝!

    回覆刪除
  7. 花花baby.
    那祝妳開部大吉財源廣進...就算用來捐獻也好啊!

    回覆刪除
  8. 以我觀察,其實 blogspot 已經比 yahoo blog 大方,yahoo blog 是老奉安排廣告給你,而你是沒得益,並且因廣告太煩,反而令 blog 吸引力大減。(例如通渠廣告、花店 etc )

    我見過有 blogger 刻意引導溜覽者 click 廣告,其實無乜用,因為啲人唔係傻,唔一定你叫佢 click 就 click。

    在 blog 放 Adsence,當是餘興吧。

    回覆刪除
  9. 今天看到一個博客裡面竟然有個情趣用品的廣告 <- 老姐,不關小弟的blog事吧? XD

    渣兄:Google算好了,我問過用yahoo blog的,就算點佢個banner都唔係佢袋!

    P.S.畢竟我以前係做窮得要命的會計,有說做過一日婊子...唔係,係做過一日會計都已經唔駛旨意有貞節牌坊,既然出賣了人格,都係放banner撈點實利好了!

    回覆刪除
  10. 唓,都唔好玩嘅,冇人估嘅 :(


    3耳baby,諗住捐香港紅十字會(如果有的話)。

    匿名 :其實係想睇下會安排咩類型的廣告係哩度。

    eric ,試下無妨喎!

    若缺齋老人/陳潢 :嘿嘿,其實我覺得應該都冇咩油水喎!

    回覆刪除
  11. 我估:

    可能係交友網站,或花店

    再唔係就財務...

    回覆刪除
  12. 美容護膚廣告,花店...收貨冇baby!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails