2009年2月15日 星期日

粗口

每一種語言都有表達憤怒和惡毒的語句,我們叫它粗口。粗口說出來擲地有聲的确實可以發瀉憤怒、不屑的情緒,為惡毒找到出口,但是世間任何語種的粗口仿佛都是獨為男人而設,女人想發瀉負面情緒必須慎重謹言,看場合才能脫口而出。曾經親耳聽過一對男女在餐廳吵罵,女人一句:"D你L母!"一出,男人馬上回敬:"好吖!我L母係度,你用咩D先?冇話你L母,你我都D唔落!"那個女人好慘,即刻低頭敗走。所以我從來不會公然講粗口,反正中文的詞藻精深博大,不用粗口也可以罵得人體無完膚的。吵架的最高境界是你氣定神閒地笑笑口字字珠璣,對方氣急敗壞地粗口滿天飛,你優閑,他動氣。當然不吵是最好的,有什麼好爭的,人遲早都要吞盡那一口氣。

粗口有時候也會變成女人調情的工具,在床上、在電話裡,溫柔細語嬌喘的對著心愛的男人說:"D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"女人的粗口應該這樣說才對嘛!

28 則留言:

  1. 反而用英文我有聽過(在電影,而不是AV),如果有人用中文這樣調情我倒想見識一下

    回覆刪除
  2. 哎吔,原來分分鐘唔係第一!

    *************

    花花,我好想真係聽到哩句架:

    "D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"

    不過都幾廿歲人仲未聽到,嗚嗚,係佢地怕醜,還是我真係到得唔好?

    回覆刪除
  3. laulong兄:
    記得某段網上流傳國產粵語鹹(笑)片有句類似對白。
    不過段片最經典果句對白係「我不能忘記你」,你不妨自己check check!

    回覆刪除
  4. 自從多年前一怒之下丟低的一句動詞惹得男性友人回我一句"我除埋褲等你"之後,我都再無D過人了。唉,做女仔真蝕底。

    回覆刪除
  5. 嘩, 美人,
    >>..."D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"
    如果我聽到件食用指數高嘅女人同我咁講, 我會雙腦充血...直接直接...霸王卸(不是「御」)甲都似...哈哈 !! :))

    回覆刪除
  6. 沒事嘛!不要為無謂人動氣,否則就中計。

    回覆刪除
  7. Desertfox ,哩個係我獨家自創,你叫太太搵我等我私下傳授幾招過佢,語氣聲調好緊要!

    校長:你長命百歲嘛!總有50年唔會不變嘅。

    詩白爾 :歡迎光臨!係吖?等我都check check先。

    Iris ,係囉,真係唔公平吖!

    過客:食用指數?點俾分?男人又有冇呢?

    ebi,抱抱,你見到總樂在其中拈花惹草就知我唔會中計啦!

    回覆刪除
  8. 飲緊水, 水都噴埋出嚟添!

    回覆刪除
  9. 呀美人,

    每人心中都有一套自己用黎衡量他人或異性嘅標準啦 !! 點俾分就好主觀個噃, 如有啲人鍾意高瘦型、高滿型 (ooh...I like it)、短小型...等等, 但相對俾分嗰個如對正河車, 咪又係食用指數高囉 !!

    ps : 噓, 過客又多嘴扮專家添, 哈哈 !!

    回覆刪除
  10. 我觉得女仔讲英文粗口会好D咯.

    回覆刪除
  11. 07年電影"出埃及記"裡面,溫碧霞就同任達華講過 "D我啊!你D我啊!"

    回覆刪除
  12. >>"D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"
    嘩!我三生有幸
    曾經有人對我說句相似
    等我劏雞還神先!

    回覆刪除
  13. 女人當然可以diu男人(或女人)。其實,男/女 都可以 diu 男/女。四種combo都work的。不明白的可以自行找AV看。

    不過,非常同意粗口應該只是床上說,哈哈。

    回覆刪除
  14. 嗯, 為了男女平等, 都應該研發女性用的粗口才可以

    講起粗口想起這個短片,
    http://www.youtube.com/watch?v=lZCyx-_AFWk

    重點是面露笑容

    回覆刪除
  15. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. 火鶴 :飲緊咩水先?

    過客:你個知己紅顏你俾幾多分遮?(肯定爆哂燈啦!)

    小瓶子 :但調情用廣車話傳神好多喎!

    飛蚊導彈 :係吖?錯過咗睇添。

    TT,咁你要還神囉!點解你唔現真身啫?我見你係其他扑留言用真身喎!!!

    回覆刪除
  17. Arael ,多謝解畫。女人唔係床講都得,但前題係個對像係咪你真係想同佢做哩樣野囉!如果唔係咪盞自己攞來衰。

    Jean ,多謝分享。

    回覆刪除
  18. 至怕聽到D1x歲o靚妹擔住支煙講.

    回覆刪除
  19. "D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"
    >>> YEAH, 我叻過校長 , kakaka

    女仔講粗口, 可以唔講d你, 可以講:
    1. 你奶西la....(對男人講)
    2.你個臭x...(對女人講)

    win硬 !!!

    回覆刪除
  20. "D我啦!我好想俾你D呀。你D得我好舒服。"
    >>>>
    好肉緊o甘講, 正過低婉地講....

    回覆刪除
  21. 行行:係吖!好似唔知死咁。

    火鶴:因住越飲越渴喎!哈哈

    篤篤篤撐 :車,總以為係獨家原來咁多人會講。灰!

    回覆刪除
  22. 呵呵, 我個知己紅顏僅係高分啦, 不過得有得睇無得食...唉 !! ~____~'

    回覆刪除
  23. >>哩個係我獨家自創,你叫太太搵我等我私下傳授幾招過佢,語氣聲調好緊要!

    多谢先, 但我老婆讲普通话, 要劳烦你翻译.

    回覆刪除
  24. 呢篇真係:

    「直情爽到不得了,
    我不能忘記你。」

    野孩子上

    回覆刪除
  25. Desertfox ,普通話都可以唔普通!你叫佢搵我啦!

    過客:咁就十個慘了

    火鶴 :咁你好可能飽死格喎!

    野孩子哥哥:你好耐無來了,好掛住你吖!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails