2009年2月26日 星期四

悶係買野的理由?

個市超級悶蛋,冇癮至极。渣打、宏利跌到落歷史最低位,我有cash揸 手都冇膽冇興趣入貨,而匯豐係$55入過一注,再入至少等$49先睇睇大環境係點。除咗內銀股環球金融股暫時最好避一避、等一等先再做打算。

睇波唔落返些少注好冇癮喎,所以今早係$4.15就入咗啲中石化(386),肉緊啲,好玩啲。

25 則留言:

  1. 娜姐:

    你個d些少注既定義.....對我黎講好大注架呀!!

    回覆刪除
  2. If you love hamburger, you want it to get cheaper so you can buy more, right?

    Investment should be a long term game that unfortunately most HK investors prefers "buy high, sell higher" as oppose to "buy low, sell high". Or worst, some actively practice in "buy high, sell low".

    P.S. Lovely new pix. :) Not 夕陽西下 at all, but I can't argue with you how you feel inside.

    回覆刪除
  3. 小瓶子:唔怕女人好快就有水啦(如果你愛)
    哈哈!

    加燦 :啊哈,剪了新髮型,又穿了我喜歡的黑白色,所以昨天玩自拍自娛。

    回覆刪除
  4. >Investment should be a long term game

    經過上年,我好有懷疑。

    再睇吓日本,long term泥講,渣cash好過。

    一個人可以有幾多個廿幾年丫。

    提一句,我自己成日話唔玩唔玩,今日又忍唔住入左啲...但我發覺我心態變得好唔健康,變左賭仔心態呀!!!!

    所以...都係要强制自己戒賭先得。

    決定停一個月唔再買。

    回覆刪除
  5. 娜姐:

    潤你..我點敢...嫌命長咩!!
    我只是講出事實既真相!!

    回覆刪除
  6. 咁我又肉緊d,買匯豐put,希望你可以響$49再撈平貨。(認真)

    回覆刪除
  7. 最近留意3886 康健國際
    炒味幾重,但係上落都有 7-16%
    可惜近期太忙受唔起刺激,否則都會落場玩下

    回覆刪除
  8. 哈哈,我淨係注意到你張靚相。

    回覆刪除
  9. 怪不得今日下午突然抽高200點,原來大姐入市了。

    回覆刪除
  10. HA..... 我今日都落左限價盤@$4.00, of course無入到,明天再戰!

    回覆刪除
  11. 馬沙筆記度睇話 HSBC 見 $40 喎 ......

    你係咪同 imak 夾埋一齊剪頭髮?:P

    Cheers!

    回覆刪除
  12. 悶 + 有 $$$$ 至得呀

    依個時勢, 真係要留多個$$$。

    好啦, 睇住係買...買多d喎...呵呵..

    回覆刪除
  13. 米兄:依加個市戒賭就真係唔好玩住,事關牛熊証、輪同賭真係冇乜分別。

    行行:車,潤我咪潤我囉,我又冇牙。

    cm哥哥:好吖好吖!冇對手邊得成事?你見我55會入貨就知我係5仔fans啦!

    黑人 :嘩,隻妖股來喎,我都係睇半場波,哩啲錢我冇本事搵吖!有時間都多啲睇你同米兄畫嘅畫啦(哇,兩對鞋都令哂)

    回覆刪除
  14. 校長:乜唔係cool咗啲咩?

    老人:嗱嗱嗱,你唔準咒我!

    imak ,我唔中意set價買賣!靈感到又手痕就斬立決啦!

    市場維京人 :我係imak的fans,梗係跟足佢啦!你知唔知imak有咩講咩型到呢...

    JC,睇波遮,我唔用身家買飛!

    回覆刪除
  15. 小弟嫌命長麼?點敢咒一入連笨象都會掀起兩蚊既超級大戶? XD

    回覆刪除
  16. 我也無無聊聊地買了272瑞房一買即跌....ha..

    回覆刪除
  17. 272好野來,捱下價都冇有怕。

    回覆刪除
  18. If you believe in the insights of Warren Buffett, Japan hadn't been a good country to invest in for some years. I am not sure about Japan now.

    "但我發覺我心態變得好唔健康,變左賭仔心態呀!"

    Try not to see stocks as a trading symbols or numbers, see them as "fractional" ownership of companies and their future earnings. Of course, there are some good ones and some bad ones. :) The game is to find the good ones. :)

    P.S. And if I am always right, I will be so rich already. :) On this note, don't trust the so-called investment-advisors or expert newspaper columnists too much. Always use your own judgment.

    回覆刪除
  19. 校長:有咩好?

    加燦 :信自己最好!

    回覆刪除
  20. 仲有一蚊係其他投資者,大姐唔好將所有升幅入晒你自己買那筆數先得架!

    回覆刪除
  21. 老人:嗚...我知錯了...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails