2009年2月17日 星期二

闖禍。起痰。靚仔

男:我係咪闖咗禍啊?

女:闖咩禍遮?你又唔係整大我個肚!

**********************************************

男:咸金桔係咪真係可以化痰止咳?

女:梗係啦!

男:但我食咗差唔多半樽咸金桔了,都化唔到痰嘅?

女:梗係啦!你對我起痰吖嘛!咸金桔點化到遮。

**********************************************

母:阿仔你今日好靚仔喎!

子:邊靚仔啫。

母:咁係靚仔啦你,邊個話你唔靚仔?

子:我女朋友。

母:話你唔靚仔又中意你?

子:佢話就係中意我唔靚仔喎!

16 則留言:

  1. 講下笑遮,我中意講笑吖嘛!

    回覆刪除
  2. 你同卡臣簡直係我既開心果!!

    回覆刪除
  3. 我...我哩兩日都化唔到痰...咳咳

    哎吔,仲食指都郁埋添!

    回覆刪除
  4. 鐘意起痰嗰段。

    得閒記得上嚟維京人個新 blog 鼓勵下吖。
    http://runningviking.blogspot.com/
    遲來嘅通知,唔好扁咀咯。

    回覆刪除
  5. 第二則爛gag 我仲意.
    不過通常都係因為街上靚女太多.
    所以...化唔到遮.

    回覆刪除
  6. 行行:我做夏威夷果得唔得吖?

    校長:咁呀,快啲睇醫生啦!

    市場維京人 :算你啦!遲到好過冇到。

    鏡田 :係靚女都起痰?咁你飲幾多3耳靚湯都順唔到啖氣囉!呵呵

    JC:都唔太爛哦?

    回覆刪除
  7. 人生苦短,講下笑下幾咁好

    回覆刪除
  8. >>闖禍。起痰。靚仔
    靚仔因為起痰,所以闖了禍。

    回覆刪除
  9. Hana,

    唔爛又點好笑, 哈。

    回覆刪除
  10. 卡臣:唔話你係才子都唔得啦!

    火鶴:留啲咸金桔俾你?

    JC,又係喎!呵呵

    回覆刪除
  11. 咸金桔無用架喇,
    味精好D.

    回覆刪除
  12. 有痰就食化痰幸福傷風素
    仲預防咳tim

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails