2009年2月21日 星期六

如果你是我的眼


只喜歡白色和黑色
卻忘記了還有灰
清醒得如同晨暮的朝露
卻忘記了兩眼已茫然

如果你是我的眼
我不想分辨黑白
如果你是我的眼
我宁願只能看到一片永恆的虛無

如果你是我的眼
…………


連接: 我們都是盲的

9 則留言:

  1. 如果我又整留言覆核,
    咁我又要點寫呢?

    回覆刪除
  2. hehe,你想要咩風格先?可以幫你度身定做,收費就...


















    \都幾甘下!

    哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 問題好大吖!
    你都未講要咩風格,擺低銀兩而唔講要咩,點做你生意遮。

    回覆刪除
  4. 好,

    我要平凡之中帶點激情,
    激情之中帶温柔點,
    温柔之中帶點甜,
    甜之中帶點鹹
    鹹之中帶點俏皮,
    俏皮之中帶點風格.

    盛惠幾多?

    回覆刪除
  5. 車,原來你要老闆娘,無價喎!(即係只要喜歡好平又得好貴都得,唔使錢亦得)

    回覆刪除
  6. 以為上了N年前的秘書台...耶~

    回覆刪除
  7. 3耳:嘻嘻,我貪玩呀...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails