2009年2月14日 星期六

情人節

向來對各種中外節日都沒什麼感覺,尤其討厭情人節,情人節不敢約男性朋友吃飯、唱K、打golf甚至飲野也不敢,這個日子實在是太敏感了。情人節不想約女性朋支耍樂、吃飯,因為好多地方都比平時貴很多呀!
情人節的禮物雖然便宜卻是我衷心喜歡的,一大堆花都是有生命的,可以開完又開的,最重要的是我認為它們比用一大堆花紙濃妝艷抹的花束要朴實漂亮得多。
花好比女人,就算不濃妝也得素裹一下,包裝很重要吖!剪一小塊包花的紗网鋪在花盆的去水位,可以防止花泥流失,雖然日本城有賣專用的隔泥网,但那個很貴啊!用這個可是不費分文的呀!
粉掌。洗淨泥,水養可以擺放很久很久,加了自己原有的兩棵無花的(葉子較大圍邊)一起。

南非菊。淡紫色花,花蕊是深藍色很素雅,喜陽,長開長有,很易打理。新買的淡粉紅色花盆。

雙托長壽花。雙托的意思是花有兩層八個花瓣。這個顏色很特別所以比較稀有。新花盆的花底盤是和花盆相連的,好處容易移放,壞處是很容易臟,結論是下不為例。

紫瑾。這個好清雅,令我想起古箏、柳琴和洞簫。新買的陶土色花盆,視覺效果很好。

蝴蝶瑾。我最喜歡的蝴蝶形,有點像要飛的樣子。

11 則留言:

  1. 好多花呀.
    有自己嘅興趣, 懶理旁人嘅指點, 做人先至會開心.

    回覆刪除
  2. 如果有個值得愛又能相愛的人,那麼妳會討厭情人節嗎?

    雖說相愛後天天都該是情人節,卻總有些男人平時不多願討好愛人,但到了情人節時會肯認真地花心思讓愛人歡喜的

    回覆刪除
  3. 有地方真好, 可以種好多好多花!!

    回覆刪除
  4. 火鶴 :多謝!
    嘿嘿,佢丑佢事,理得佢吖!最緊要我快樂過佢好多呀!春天百花齊放真係好靚。

    Unreality 泡影:有冇都討厭!因為我唔中意俾人搶錢。我以前成日都會將啲追求者送的花束賣俾人套現!

    又:你又知我冇?嘻嘻。

    行行:收到咁要搵地方安置啦!本來冇搵搵下咪有囉!總有盆你至愛的士多啤棃,擺咗上天臺,下次影俾你睇。

    小瓶子 :靚哩


    若缺齋老人/陳潢 :同意咩先?

    回覆刪除
  5. 最後果個藍色盤唔係好襯喎。

    回覆刪除
  6. >又:你又知我冇?嘻嘻。

    有既話就唔係「妳」俾人搶錢, 而係「佢」樂於俾人搶錢啦 :p 而佢樂在其中時, 妳都唔會阻止佢啦 :p

    回覆刪除
  7. 小朱:hehe,冇辦法啦!我冇哂/細盆了。

    Unreality 泡影:唔係!我會阻止佢并且唔開心!啲錢辛苦揾返來我登佢肉赤格嘛!

    回覆刪除
  8. 同意 -> 尤其討厭情人節

    崩口人忌崩口碗

    回覆刪除
  9. Hana好多靚花啊,自己種嘅喺未特別有成就感?
    我果日都無要我honey買,寧願佢請我食餐好嘅,平時得閑先送兩枝花仔tum下我算,無謂刺激呢d不理性消費。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails