2009年2月2日 星期一

再來猜猜看

答案:電熱卷睫毛器,我認為超好用的彩妝工具,謝謝友人一送就三支不同款不同色的。黑、桃紅和粉紅之中,這支最盞鬼,粉紅最輕巧,黑色那支又粗又長最好用。
提示:一種好有用的工具,需入電。

24 則留言:

  1. 會唔會震, 男定女用 ??
    估吓先, hmmm...係...電動 Oral B 可摺式牙刷。

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 匿名 :no

    過客 :for 女人。唔係。

    3耳baby,no lar

    小瓶子 :你真係識做了^.^,當然唔係剃毛用的啦!

    回覆刪除
  4. 啋!咁私人既野唔好post 啦!

    回覆刪除
  5. 點解無男人留言??? 哈哈

    回覆刪除
  6. 3耳baby,no ar

    小瓶子 :你估中一半。

    Nana ,私就私人咗啲啲嘅...

    行行:過客係男人來!

    回覆刪除
  7. 估中了一半?

    即是有"剃"的功能, 但又不是用来剃毛的.

    用来修发?
    peeling?

    回覆刪除
  8. 哈哈~~ 哈哈~~ 哈哈~~
    好明顯, 係比男人用既震蛋

    回覆刪除
  9. 睇見張相就笑,乜揸得咁曖昧!

    回覆刪除
  10. 我對這方面冇乜認識喎。哈哈﹗

    回覆刪除
  11. 雪梨姐姐:
    你幾時開估??? 等得我好心急!

    回覆刪除
  12. 各位:開咗估啦!

    小瓶子:你刪咗果個留言寫mascara ,我咪話啱一半囉!

    校長:佢真係揸得好曖昧,事關我哋都為似鎚鎚講嘅震蛋,不過係女人用嘅。

    回覆刪除
  13. 同莎x 賣o個d唔同樣!!
    不過對於我而言, 得物無所用, 因為睫毛太短呀!

    回覆刪除
  14. 唓,你話我馬後炮都係咁講,我尋晚估到架,不過今朝唔記得寫咋!

    回覆刪除
  15. Hana妹:

    妳啲眼睫毛好靚噃,唔使用都得~~~~~~:)

    Daniel.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails