2009年2月3日 星期二

可愛就在細節裡

這款椰皇炖清湯翅是我的心頭好,每次去進餐,例牌都會點這個湯,大大話話至少吃過五、六十個,從來沒試過揭它的底。這天鬼使神差充滿好奇心的我想找出椰皇穩坐湯碗的秘決,費了好大的勁才翻開椰皇,平時永不爆光的面粉團,居然是晶瑩剔透的翠綠色,好可愛喔!這個廚工一定是個敬業樂業又開朗的人。

8 則留言:

  1. 的確幾有心思和心機,因為底下舊爛鬼粉團,真係十世都無乜人會翻轉來看。就算真的有人咁好心機翻來看,都無有怕,造成翠綠色,都叫見得下人,個廚子很敬業,也很盡責(就算唔食得都起碼睇得)。

    我很欣賞用心造菜的人,有時不是價錢問題,反正市面上,收費貴但又求求其其的光棍廚多的是。

    回覆刪除
  2. 食過幾十次都冇起佢底!!哈,我第一次食就已經反轉晒黎睇喇。我自細就鍾意將啲拆得開嘅嘢拆開晒黎睇吓架,就好似去旅行嘅時候,一入酒店就會逢門都會打開晒去睇咁。

    回覆刪除
  3. 匿名 :我也很欣賞用心造菜的人。

    Desertfox ,依加我都想吖!嘿嘿!

    行行:我都要呀!哈哈!

    xiao zhu ,係三分鐘至好吖!其實之前我根本唔知下底會有面團沾住,果日係手痕想轉下佢轉唔到先識起底吖!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 你搞清楚究竟係老姐定大姐先啦! :)

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails