2010年3月17日 星期三

青蔥歲月的玩意

十幾歲就開始兼職教琴,一直在默默地儲錢,一足齡即刻去考電單車牌。
我不要速克達(不用掛檔的机車),總覺得騎檔車的男生很帥,女生騎檔車也會很帥呀!我的第一輛檔車就是本田的二手車。那時候出街不拎包包的,進進出出手上拎的是頭盔!

玩檔車的人都說,人一生一定要擁有過 HARLEY-DAVIDSON ,可是哈雷的檔車就算二手的都很貴喔!而且吃油也特厲害,對還在求學階段的我來說真的負擔不起,抱著朝聖的心總,咬咬牙下决心買下了這條皮帶,當年都要兩仟多塊台幣呢!
這條皮帶是貴買平用的典范,超過十年了樣子還蠻好的,襯牛仔褲或軍褲還是很好看,一點也不落伍,歲月的痕跡反而令它更耐看了。
很喜歡這一對天使之翼,想當年皮褲上穿著這條皮帶,開著我的500在街上飛
馳,腰上的這對翅膀似乎隨著的身軀一起飛翔。

17 則留言:

  1. 唔好得物件,有冇三十年前大姐風馳街道上相片?

    回覆刪除
  2. 話明青蔥歲月,唉,獻丑不如藏拙。

    回覆刪除
  3. 我覺得長髮女子開電單車蠻sexy的

    回覆刪除
  4. 獻下喇不如。我諗好多人都好有興趣咧。

    回覆刪除
  5. 蘇記 :長鬈髮呢?

    C.M. 嗰陣冇數碼相用菲林,好多相等緊scan入電腦工維浩瀚,我又懶...

    話時話我覺得後生嗰陣除咗後生真係一無是處,反而依加有些少韻味了。

    回覆刪除
  6. 有舊照看嗎?

    你好有型,好酷...

    ~enigma

    回覆刪除
  7. 有,不過要揾時間整理。

    但其實我不知幾咁溫柔。

    回覆刪除
  8. 好多相等緊scan入電腦工維浩瀚,我又懶...
    >>>>我幫你scan 丫 !!

    回覆刪除
  9. 你係咪講真!

    俾個地埗來,我揾駕貨Van車俾你。

    回覆刪除
  10. 睇唔出花花咁勁,能文能武。嘻嘻!

    回覆刪除
  11. 講真喎!!

    講開又講,我都鍾意棍波車,可以拖波,轉彎控制好好多。

    回覆刪除
  12. 型!!!
    我都有一刻想過綿羊仔, 最終梗係無左件事呀!

    回覆刪除
  13. 佛爺 :都話人不可以貌相囉!嘻嘻...

    過內人 :石澳/西貢/大帽山/鹿頸新娘潭/公主道你話事!(幾豪吖)

    香港地揸棍波盞搞格啫,我懶吖!

    行行:加下香港都係搭港鐵方便啲。

    回覆刪除
  14. 娜姐妳条腰咁幼点用咁粗的皮带呀?

    回覆刪除
  15. 娜姐妳条腰咁幼点用咁粗的皮带呀?

    又係喎!haha

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails