2010年3月22日 星期一

企硬

清晨上班上學的交通繁忙時分,向左轉的單線路車子塞得死死的,旁邊直線和右轉的車路卻空空如也,死板的交通燈也不懂得開多點綠燈給左轉線的車行。

我在左轉線較前的位置耐心又無耐地等候,一邊聽收音機裡「香sir傾傾傾」,一邊左望右看,當我從倒鏡裡看到有駕車從長長的車隊中抽身出中線時,還以為他要改道,怎知他爬到較前位置就打左燈扭鈦,原來是想插隊,不知道是我的樣子比較仁善呢?還是看上去駕駛技術不高,反正他是選中了我。

對於其他車輛想爬頭、切線什麼的,我一向是比較忍讓的,因為自己不太認路,香港舊區馬路上的轉向指示又往往畫在燈位前的地上,很容易忘記預早切線斤的,讓一讓世界多美好。

但像這種擺明了來插隊的,我可是堅絕企硬的,要是給他插了肯定整天都不爽,想插?過主啦!

証嚴法師金句:真正的愛心,是照顧好自己的這顆心。

8 則留言:

  1. 馬路上,忍一忍罷!不和他一般見識咪得咯。

    回覆刪除
  2. 縱容得多,佢就會習慣曬啦!

    回覆刪除
  3. 咁又唔係,如果係大陸即情亂到七彩啦!啲車邊會咁規矩排曬隊吖?

    回覆刪除
  4. 花花,唔係因為你仁慈,係因為又可以楔位,又有靚女睇!

    回覆刪除
  5. 我同你一樣.......實同佢頂到底。

    有一次有條老外響分叉路陰影線想強行扭入嚟,我死頂,頂到佢一隻中指送畀我。

    我心諗,第一,你行錯線,要強來,無理由要我讓,點都係你等,等唔到咪唔好cut 囉;第二,我主場,你作客,點都唔會咁無面。

    你一隻中指送畀我,我熄題落車,走去佢度:「我XXXX呀!」再補理句一樣意思嘅英文:「F....Y.....M....」

    鬼頭大晒呀!!

    回覆刪除
  6. 過內人 :有冇睇過哩篇:
    http://hana-ox.blogspot.com/2008/05/blog-post_10.html

    (and thank you reminded for Mobile)

    the8 ,唔使死,我都係。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails