2010年3月31日 星期三

男人都喜歡大嗎?

新浪微博的网络红人上有個 越南妞小逸 ,擁有很多粉絲,童顏巨乳,好像比瑶瑶還大胸,但這張巨胸相我(女人)怎麼覺得一點也不美呢?男粉絲們可是贊得誇啦啦的。
這張好看多了,但怎麼還是感覺怪怪的?男人們真的喜歡胸比頭大嗎?
同一個人,這個鄰家女孩的样子,我覺得更美更吸引啊!
這個惹火比基尼少女的樣子也好媚呀!
這么大反而沒上面那張吸引(真的是同一個人嗎?),這個胸可能是最強的殺人武器,男人'埋頭苦幹'的時候旁边該放瓶氧氣吧?

19 則留言:

  1. 比例不均呀,又點會覺得靚呢?

    以前見過當道的葉子媚,也是這個感覺,不過,這個小妮子確實清秀得多。

    回覆刪除
  2. 小詩認為身材均稱好D~

    寸寸地講句人地咁大對胸你班麻甩佬/仔對手享受得晒咩?:P

    回覆刪除
  3. 據專家所言,男士之所以喜巨乳,皆為嬰兒陰影!

    此等男官,成長之後,常被母乳的陰霾所籠罩。每見童顏巨乳之際,就覺得自己的頭顱「縮了水」,變成嬰兒般。

    為此,喜豪乳之士,是懷念孩提時代而已!信不信,由你!

    我就,有時信,有時就,好相信。嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 真係.. 幾驚嚇

    都係中意大小適中的.

    回覆刪除
  5. 是的,男人看見女人,多是切割的,整體的美醜誰關心呢。這個不錯。遙遙大胸得來真是很醜。

    回覆刪除
  6. d相有冇做過手腳呢,妳估?!

    回覆刪除
  7. 因罕有才會。但如是假東西就不好,但還是會看~~keke

    回覆刪除
  8. 老麥 :佢即情靚過好多明星啦!

    篤篤篤撐 :唔好理賣咩,係唔係你杯茶先?

    詩白爾 :小詩係乖仔...

    回覆刪除
  9. 佛爺 :即係有時懷念有時好懷念孩提時代?

    荒木茂:咪係。

    火鶴:自己女人就話中意大小適中遮,如果逢場作興又點睇?

    lewisdada,收到。多謝意見。

    Ebenezer,冇卦?但啲bra bra應該有囉!

    蘇記:即係同火鶴一樣?haha ...

    回覆刪除
  10. ok喎呢個女仔個樣

    上網做佢個fans同要個真人做女朋友係有好唔同既要求啦

    我覺得其實個重點係响「童顏巨乳」度:基本上呢個係一個幻想詞,即係將一啲唔可能發生既事變為事實咁解。等同以女人角度話,「有一個又靚仔又大隻又有錢既靚仔,但又會對你死心塔地」一樣,只係一個幻想

    ok喎,你俾左一個理由我去開個微朴...hahahaha

    回覆刪除
  11. 開啦開啦!總有大把靚女,燕瘦環肥數之不盡。

    回覆刪除
  12. 我在深圳好多時都會碰到極不成比例的巨胸少女/女人, 雖然感覺兀突, 但也不斷言真假, 很多時農村長大的女孩都是身材突出的, 只是我們生活局促的都市人少見多怪.

    回覆刪除
  13. 冇腦,幾大幾均勻都冇用。

    回覆刪除
  14. 除觀能剌激外,起居生活一定不太方便呢

    回覆刪除
  15. 其實B都好夠,最緊要唔好鬆弛。

    D/E/F…衰啲講,反正對手都……唔晒,要咁大都無用。當然喇,唔同人有唔同睇法。

    其實好睇個整體curve嘅,我個人而言,唔一定大先係好或者靚。

    回覆刪除
  16. 不看胸,個樣都好清秀呀。

    話時話,我個女話佢個胸似pat pat。

    回覆刪除
  17. >冇腦,幾大幾均勻都冇用

    易,你去做吓research丫,呢個女仔我覺係有腦既喎...佢好識得利用自己既優勢去做營銷架

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails