2010年3月19日 星期五

長揸港鐵的理由

1)股息雖然唔算高,但派息穩定。

2)行業獨特,只此一家別無他選。

3)有穩定的現金流。

4)可以以股代息,復利增長威力不容小瞧。

5)由IPO持有至今,平均成本低至每股$6蚊鬆啲,無論甚麼市況都不會有心理壓力。

港鐵(66)哩隻股有冇缺點?有,總好多添,但綜合上述原因,將佢擺入我哩個又想高增長又要穩健的小女人股票組合中做腳長揸係頗為正路的做法。

6 則留言:

  1. 我同意港鐵係一隻好股, 穩定, 又有息。
    但我唔會當佢係增長股,原因係佢既收入都受立法會限制,好難調高收費; 其次, 佢可以係一個地產股, 但地產可以有更好既選擇; 反而佢既八達通同埋對外擴張 (例如在國內其它城市既參與), 就應該有d睇頭。
    即係, 現階段我會以佢做防守主力, 但唔會做進攻主力。

    (利益申報: 我冇持有)

    回覆刪除
  2. 我有同事セ都吾買只買66,吾洗驚喎

    回覆刪除
  3. 篤篤篤撐 :即係縮寫我篇文?哈哈!多謝!

    八哥老豆 :咁又保守得製喎!

    回覆刪除
  4. >反而佢既八達通同埋對外擴張 (例如在國內其它城市既參與), 就應該有d睇頭。

    篤,証明你買股係唔睇detail既...

    八逹通並非港鐵上市資產!!!!!

    *******************

    我覺得整篇文重點係第五點,即係,成本低!

    我覺得你最叻其實係响入貨價嗰度,好多隻都係!

    回覆刪除
  5. 我覺得第4都好緊要喎!因為頭兩年有紅股派反正都有碎股囉!所以息生股股生息真係幾和味!

    回覆刪除
  6. 我的愛股是2343。

    港鐵,佢鐵路營運唔係點有錢收。作為地產股都okay 嘅,至少佢係全港一大landlord。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails