2010年3月26日 星期五

轉貼:給天下女人的沉思

如果你老公很上進,你要趕快跟上,否則會被他嫌棄。

如果你的老公很上進又進取,你要趕快加油,否則會被他淘汰。

如果你的老公很頹廢,你要自立又自強,否則會被他拖累。

如果你的小孩很聰明,你要趕快學習,否則會被瞧不起。

如果你的孩子很遲鈍,你要趕快成功,因為你要照顧他一輩子。

無知的愛是傷害,無知的消費是浪費。

女人一成不變,男人一定會變。

要做千面女人,不要做鉛面女人。

女人要有三麗︰美麗+能力+魅力。

不要當三瓶女人︰花瓶,醋瓶,藥瓶。

女人有三美︰形象美,語言美,心靈美。

千萬別做 ~~~
三心女人,在家里放心,想起來傷心,看起來惡心。
三轉女人︰圍著鍋台轉,圍著先生轉,圍著孩子轉。

女人要有四立︰思想獨立,能力獨力,交通獨立,經濟獨立。

女人要美的自然,而絕不是自然就是美。

漂亮美人像寶石,智慧女人像寶藏。

女人因為有氣質才會千種風情,萬種浪漫。

想要得到別人的愛,首先要自己愛自己。

相愛容易相處難,相處容易相信難,相信容易相諒難。 行走在智慧中的女人最美麗。

10 則留言:

  1. 咁似中學德育堂睇果D金句o既?

    回覆刪除
  2. "如果你的小孩很聰明,你要趕快學習,否則會被瞧不起。"

    這個應該唔會,至少我所認識的聰明的朋友都唔喺咁嘅。

    回覆刪除
  3. 這些沉思是男人想出來的。嘻嘻!

    因為 ..... 太過符合男人的心思!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 女人要有三麗︰美麗+能力+魅力。

    --呢三樣嘢有幾多港式女士做到就好難講,不過常用籍口係「我地被男人壓迫到無呢啲能力嘛」和「我覺得自己有齊囉不過男人唔識欣賞之嘛」咁嘅。

    即係無乜,但覺得自己有。

    不要當三瓶女人︰花瓶,醋瓶,藥瓶。

    --好同意,尤其第二和第三種。早在九十年代,香港女士(嗱我無用「港女」兩個字o架,感覺良好啲o架)好喜歡塑造自己像個醋瓶,來符合平價愛情小說( 四吖蚊有三大本任揀果隻)裡的「弱質小孤女」情節。


    藥瓶:無數港式女士真心認為,「藥瓶 = 弱質小公主 = 可愛 = 小天使 」,肥獅大隻都要扮弱質小天使,但遺撼地,港式男士又很 buy 呢味嘢,期望靠口術大展所謂英雄救美,來代替男人應份的責任心。

    回覆刪除
  5. 這文不知又會害多少女人累死.

    回覆刪除
  6. 我又角得無需太理會呢的吾知乜人諗出來的所謂甚沉思問題,邊有人做得到喎!用枝筆寫天花龍鳳都寫到!寫到自己幾完美都得la~
    返工搵食巳經夠晒辛苦,未鬼信呢種所為好女人戒條!搵自己笨~~~~

    回覆刪除
  7. 多謝你的分享,我可以轉貼或分享到 facebook 嗎?

    回覆刪除
  8. cwLoretta ,中意係好個人的感覺,你睇都有人好唔中意。

    詩白爾 :真係似!

    eric ,我也覺得'瞧不起'用得不妥。

    佛爺 :擺明係啦!總要係大男人添。

    匿名 :>即係無乜,但覺得自己有。

    咁係咪叫無明呢?

    12:13匿名 :累死係咪都好過無聊死呢?

    叮叮 :你唔明吖?哩啲沉思唔係要去信,而係女人要知道,知道男人點諗女人,知道咗就唔會講:「因為我叻/堅强/獨立/靚...所以他唔撿我」了。


    SKII ,可以吖!

    回覆刪除
  9. 實在太合心意, 字字珠機呢~

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails