2010年3月2日 星期二

價廉物美的收納小物


我喜歡將衣飾收納得整齊、統一且一目了然,這個頸巾挂架非常好用,還很節省衣柜的地方,所費不過三數拾元,坊間大型日用品商店有賣(宜家傢俬好像也有但較貴,40元樓下可買。),值得推介。

我的衣服以黑白兩色為主,所以配飾的顏色就會選用較多鮮色系,方便配襯不同的服裝,,因為不是以保暖為,這上面掛的頸巾都很便宜,平均價不超過30大元。當然奉行中庸的我還有幾條比這些貴百倍的純羊絨圍巾,折叠好安置在衣柜頂層。

7 則留言:

  1. 等我買番個掛領呔都好喎.(做乜鬼呢? 我又唔帶領呔但又幾中意買喎..)

    回覆刪除
  2. 你啲領呔係咪有第二啲用處?僻如...

    回覆刪除
  3. 嘩!妳d頸巾真係乜色都有喎!

    回覆刪除
  4. 係呀!我好色吖嘛!^.*

    回覆刪除
  5. 好實用喎,等我都買個來掛我果啲圍巾。

    回覆刪除
  6. 咁多頸巾, 日日掛到七彩咁都得啦. 果然係貪靚之人.

    回覆刪除
  7. Coffee n Tea ,係喎,你都有好多頸巾喎!快啲買啦!好好用!

    舞了 :嘻嘻...

    但夏天就要避一避囉!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails